Recenzie „Îngerul nopții „

Traducere :Simona Toroscai

Editura : Litera

Anul apariției:2010

Număr pagini : 272

Gen : Young Adult, Fantasy, Romance , Paranormal Romance

Seria Hush,  Hush : 1.Îngerul nopții – Hush ,hush (2009 ) ; 2. Crescendo – Crescendo (2010); 3. Tăcere – Silence (2011); 4. Finale(2012)

Prezentare  : Pentru Nora Grey, dragostea nu face parte din plan. Nu s-a indragostit niciodata de vreun baiat, in ciuda eforturilor depuse de Vee, prietena ei cea mai buna. Dar zambetul sagalnic si ochii patrunzatori ai lui Patch o atrag mai presus de orice ratiune. Patch pare sa se afle oriunde este si ea si pare sa o cunoasca mai bine decat prietena ei cea mai buna, iar Nora nu se poate decide daca sa-i cada in brate sau sa fuga din calea lui cat mai departe. Dupa o serie de intamplari inspaimantatoare, tanara se gaseste prinsa intr-un joc al razbunarii unde nimeni nu este ceea ce pare a fi, taberele se schimba si ascund secrete periculoase. In mijlocul unui stravechi conflict intre nemuritori si ingerii cazuti, Nora trebuie sa-si infrunte temerile si sa lupte pentru viata si dragostea ei, iar o alegere gresita o poate costa viata.

Personaje bine contruite   , cu conflicte interioare bine conturate , într- o poste plină de suspans și de multă, multă dragoste . Așa poate fi descrisă cartea Beccăi Fitzpatrick  în câteva cuvinte , ce nu redau decât foarte puțin din emoțiile prin care am trecut , citind această carte !

Cartea începe ca orice poveste tipică: O fată cuminte , care învață bine , Nora Grey , întâlnește un băiat misterios , cu un trecut necunoscut , Patch . La început, am crezut că nu mă va impresiona cu nimic . Ce țeapă mi- am luat =)))) Încă de la primele 30 de pagini , îți pui întrebarea : Oare cine este Patch , cu adevarat ? Încetul cu încetul , te vei îndrăgosti de el , de caracterul lui protector  și de farmecul irezistibil, de care se lovește și Nora și nu îi poate rezista ❤ Adorabil  ,nu ?

Adorabil , până secretele lui Patch încep să iasă la iveală , iar viața Norei să se întunece . Cu toate că ești sigură că Patch e băiat bun , îți constant întrebarea : „Dacă ceilalți au dreptate ?  Dacă Patch îi vrea Norei răul ? ” Te vei lovi de trădări , iubiri interzise sau ascunse  , răsturnări de situație care te vor face să scapi cartea din mână    . Totul e scris în așa fel încât să trăiești pe tot parcursul cărții într- un Roller Coaster , care te va urca pe cele mai înalte culmi ale acțiunii !

O , da =)))))

• Nico ❤

6 gânduri despre „Recenzie „Îngerul nopții „