Recenzie „Octopussy”

Numar pagini:189
Publicata : 18 februarie 2015
Editura: Herg Benet
Seria : Octopussy , vol 1 ; Becks merge la scoala , vol 2 ; Antidotul , vol 3 ;
Stelute pe Goodreads : 4;

Prezentare :

Hyena, o adolescentă de aproape 14 ani, se întoarce acasă după o lungă perioadă de absență din mijlocul familiei. Este primită deopotrivă cu entuziasm și scepticism de către Becks, sora sa geamănă, care încearcă să reconecteze relația lor și să recupereze toți acei ani pierduți. Dar secretele mamei, ale tatălui vitreg și ale ambelor fete sunt amenințate să iasă la iveală odată cu sosirea straniului unchi din America.

Citind această carte, ești obligat să lași deoparte toate clișeele pe care le-ai auzit despre tinerii de azi. Sex, droguri, alcool, nopți în cluburi, haine de fițe? Pentru Becks si Hyena sunt doar punctul de pornire al propriilor reflecții și raportări față de viață – o foarte ciudată raportare, de altfel…

Un roman ca o călătorie fascinantă și amețitoare, cu umor sumbru și, în același timp, o atentă celebrare a individualității extreme.

Recenzie :

De când a aparut , mi – am dorit să citesc această carte, criticată și lăudată de mulți , deopotrivă. Am crezut că voi citi o carte unui autor care vrea să se afirme cu orice preț, cu prețul unui stil de scriere extrem , unei povești cu un subiect de discuție tabu, despre care vorbești doar cu prietena cea mai bună, la 12 noaptea , sub o pătură , în șoaptă , să nu vă audă părinții …

M – am înșelat . Am citit cartea unui autor cu curaj , mult curaj , care vrea , cred eu , să deschidă orizontul literaturii românești , care vrea să privim extremele dintr- o altă perspectivă . M- am lovit cu situații nemaiîntâlnite până acum , desprinse parcă , dintr- o realitate horror , a unui univers decăzut , cu toate că am știut și știu că ar putea fi cât se poate de real . Trebuie să citești cartea Cristinei cu mintea deschisă , cu curajul de a- ți depăși barierele și prejudecățile , pentru a experimenta o ficțiune unică , cu un stil aparte, în literatura românească .

AM SAVURAT CARTEA ASTA . Nu m- am așteptat să îmi placă , nici să nu mă pot opri din citit , la 1 noaptea, pentru că nu îmi venea să cred ce citesc . M- a trecut printr – o furtună de emoții , prin viața unei adolescente aparent normale , Becks, și a surorii sale gemene , Hyena  . Numele îți spun,  de la început , că fetele astea nu sunt ca celelalte , că vrei neapărat să afli ce se află în spatele cortinei , iar de asta se ocupă Cristina  . pe măsură ce întorci paginile , întâlnești conflicte psihologice care te surprind, vrei să afli mai mult și mai mult .

Am ținut morțiș să fac recenzia asta.Vreau să aflu și alte păreri , dar eu cred că scrierea acestei cărți este o revoltă , și eu sunt complet disponibilă să merg mai departe, cu volumul doi  ❤

*Nico*

2 gânduri despre „Recenzie „Octopussy”

1. Bine punctat faptul ca ai nevoie sa citesti aceasta carte cu mintea deschisa, sunt total de acord cu acest aspect. Desi nu am terminat primul volum inca, sunt de parere ca ai reusit sa reliefezi pertinent ” explozivitatea ” de aspecte si potentiale controverse legate de carte.

Apreciat de 1 persoană

Completează mai jos detaliile cerute sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica: