Recenzie „Azi, mâine și pentru totdeauna”, de Anne K. Joy🌸

Titlu: Azi, mâine și pentru totdeauna

Autor: Anne K. Joy

PREZENTARE

Câteodată aparențele sunt înșelătoare. La fel se întâmplă și în cazul lui Dustin Woods. Este un om de afaceri și un bărbat căruia îi plac femeile frumoase. De altfel, nu-i este deloc greu să obțină ce-și dorește. Viața lui perfectă este fațada in spatele căreia își ascunde trecutul tumultos. Și-a jurat că nu va uita ce a făcut și că nu se va ierta vreodată, asta până într-o noapte, când întâlnește o femeie misterioasă.

Meredith Hathway este femeia pe care mulți bărbați și-o doresc că amantă, ocupația ei fiind cea de damă de companie. Chiar dacă, și în cazul ei, aparențele sunt înșelătoare, tot este catalogată că atare. Acesta este motivul pentru care duce o viață retrasă, impunându-și reguli stricte în privința clienților. Constrânsă de situație, Meredith acceptă târgul propus de Dustin, fără să știe, însă, că așa se vor pierde, că mai apoi să se regăsească că două persoane complet schimbate. Mai mult decât atât, situația lor se complică într-un fel în care nici prin minte nu le-ar fi trecut. Pentru că , mai devreme sau mai târziu, trecutul te ajunge din urmă.

În momentul în care am început să citesc această carte, recunosc că nu mă așteptam la ceea ce-a urmat! Nu mă înțelegeți greșit, nu aveam dubii cu privire la faptul că mi-ar plăcea, cartea este genul meu, dar nu mă așteptam la o poveste atât de complexă și atât de…  altfel =))

Că autoarea autoarea, Anne K. Joy, scrie bine, o știu prea bine! Mi-a dovedit acest lucru odată cu romanul Dragoste în 30 de zile (recenzia o găsiți pe blog). Ceea nu am știut (sau nu am prevăzut) a fost faptul că poveștile scrise de ea pot fi atât de diferite, dar, în același timp, asemănătoare.

Dacă în celălalt roman al său povestea lui David și a lui Adele m-a cucerit fără drept de apel, aceștia demonstrându-mi că finalurile fericite nu sunt (neapărat) toate  la fel, de data aceasta este rândul lui Dustin Woods și a lui Meredith Hathway să (-mi) demonstreze că iubirea adevărată învinge orice prejudecăți și că, până la urmă, fiecare avem dreptul la o viață plină de iubire.

Așa cum știm încă din prezentare, Dustin nu este tocmai un om „obișnuit”, el fiind un om de afaceri destul de cunoscut în lumea mondenă (că să-i spunem așa), mai ales prin prisma femeilor ce se bucură de compania acestuia.

„- Dar e greșit, am vorbit pe un ton moale. Căsătoria nu mi se pare un joc, cu o responsabilitate care în același timp implică dragoste, devotament, încredere, comunicare și multe alte chestii siropoase.

– Bine, a spus el, luându-și mâinile de pe mine. Știi ce? Îți voi da banii promiși și le voi spune părinților mei că s-a terminat și că nu ne-am potrivit. Cu siguranță voi găsi în câteva zile o femeie care să accepte să ne căsătorim.

Dustin a făcut un pas înapoi.

Pe chipul lui nu puteam să citesc nimic, dar nu aveam dubii că era dezgustat și dezamăgit.”

Meredith Hathway, personajul principal feminin al cărții, este, așa cum aflăm încă din descrierea romanului, femeia pe care toți bărbații o vor. Meredith este frumoasă, inteligentă și… damă de companie. Aceasta este meserie ei! Bine, eu nu aș numi-o chiar așa, este o diferență între ceea ce face o adevărată damă de companie (sau ceea ce îmi imaginez că face una😂) și ce face Meredith. Din fericire, ea a știut întotdeauna să pună punct atunci când a simțit că un „client” întrece limita pe care aceasta a stabilit-o.

„De ce fac asta? Pentru că am nevoie de bani. Pe când abia trecusem de douăzeci de ani, prietenă mea, Rosie Marlowe, m-a convins că în viață nimic bun nu vine gratis. Mi-a luat multa vreme să-i dau dreptate, însă în tot acel timp am catalogat-o că fiind o femeie ușoară. Am greșit. Nu era treaba mea ce făcea cu viața și trupul ei. Fiecare persoană este diferită. Distinctă și liberă să-și ia propriile decizii. Unora le este greu să înțeleagă. Cât despre mine, am încetat să caut modalități să mă înțeleg. Pur și simplu mă accept cu defectele și calitățile mele.”

Nu mi-a plăcut cartea, am adorat-o! Îmi era dor de o poveste de dragoste care să mă facă să zâmbesc! Cred că ăsta e motivul pentru care am devorat cele 318 pagini în nu mai mult de o zi. Practic, am început cartea dimineața, în drum spre școală, și am terminat-o seara! Nu mi s-a mai întâmplat de mult lucrul acesta!

Relația celor doi protagoniști începe într-un moment de… nebunie, de disperare, dacă vreți, și continuă cu certuri, cu tachinări, cu ironii aduse unul altuia. Dar, bineînțeles, nu lipsesc nici momentele de dragoste, de gelozie, cele care te fac să crezi că iubirea (adevărată) chiar există!

„Pășeam… iar la fiecare pas începea să mi se risipească încrederea. Nu mai îndrăzneam să privesc în urma mea. Mă întrebam dacă nu cumva o va alege pe Reya și vinul ei. Exact cum se întâmplase cu mărul cu care Eva îl ademenise pe Adam. Dar dacă ar alege să mă urmeze pe mine… atunci mi-ar demonstra că este un bărbat adevărat, un bărbat care înțelege că trecutul rămâne trecut.”

Un alt lucru care mi-a plăcut mult a fost faptul că povestea este scrisă din mai multe perspective, ceea ce oferă cititorului posibilitatea de a afla ce gândește fiecare personaj, să înțeleagă mai bine reacțiile acestora.

Azi, mâine și pentru totdeauna, de Anne K. Joy, este o carte în care iubirea se împletește cu supranaturalul, o carte despre puterea dragostei și despre cum aceasta poate „lega” doi oameni (aparent) diferiți!

Mulțumesc enorm autoarei pentru că mi-a oferit șansa de a-i cunoaște pe Dustin și pe Meredith! Cartea poate fi achiziționată de aici. 💘

-Mădă-

2 gânduri despre „Recenzie „Azi, mâine și pentru totdeauna”, de Anne K. Joy🌸

1. Îmi pare rău pentru tine. Chiar îmi pare rău. În patru ani nu ai reuşit să te maturizezi sau să înveţi să-ţi vezi de viaţa ta.
      Te-am ignorat pe celălalt blog, din bun simţ. Da, am bun simţ, chiar şi cu nesimţiţii. Îţi răspund de această dată nu pentru că ai lăsat un comentariu copy-paste (ceea ce faci de când te ştiu), ci pentru că ai JIGNIT gratuit şi cu intenţie. Da, atât m-a deranjat, nu faptul că minţi că ai citit o carte de-a mea. De fapt, nu ai citit nimic şi asta ştim amândouă. Dacă ai fi citit şi nu ţi-ar fi plăcut, nu m-ar fi deranjat, pentru că eu, în comparaţie cu tine, aş fi înţeles că nu e vorba de pretenţii, ci de GUSTURI. Ca autor (nu blogger), cu timpul te înveţi şi cu părerile negative. La început te îmboldeşte, dar apoi, atât timp cât ştii că persoana respectivă ţi-a citit cartea/cărţile, nu-l poţi blama că nu te place.
      Da, ai jignit prin „nu esti atat de pretentioasa”. Faptul că Mădălinei îi place o carte, iar ţie nu, nu înseamnă că e mai prejos decât tine sau că ai stea în frunte.

În anii ăştia nu ai învăţat nimic. Ce legătură are că sunt autoare şi bloggeriţă? Aici era vorba de carte, deci era suficient să spui „autoare”. Însă, să nu crezi că nu văd că de fapt vrei să denigrezi/ofensezi. Scriind recenzii am făcut experienţă pentru cele nouă cărţi. Tu ce experienţă ai? În scris despre credite? În furat articole pentru care primeai cărţi în schimb de la bloggeriţă? În dat emailuri pe la spate ca să-ţi faci comentatori de la bloggeriţă? În dat copy-paste la blogul „bloggeriţei”? Dacă tot nu am fost un bun exemplu pentru tine, de ce m-ai copiat integral şi de ce continui să mă bagi în seamă, instigându-mă? Ignoră-mă ca să te pot ignora în continuare. Ai o vârstă, comportă-te ca atare, căci în caz contrar, peste alţi patru ani o să te regăsesc la fel: tu la articole despre credite, eu cu cărţile.

Mulţumesc Mădălina pentru recenzia făcută şi scuzele de rigoare pentru rândurile de mai sus, însă doamna Drăgan Milica nu mai are loc de mine, de tine – „cea lipsită de pretenţii”. Te îmbrăţişez cu drag!

Apreciat de 1 persoană