Lecturi în plină sesiune || Ce vreau să citesc printre examene

Recunosc că nu plănuiam să scriu un articol de genul acesta. Motive? Simplu, indiferent de cât de mult aș încerca, iar eu chiar încerc, nu reușesc să mă țin de liste. În plus, așa cum am spus probabil de o sută de ori, sunt groaznică în ceea ce privește organizarea timpului. Acestea două, listele și organizarea timpului, sunt doar câteva dintre lucrurile care mă afectează pe mine mult, însă anul acesta m-am decis să schimb puțin situația.
S(tr)esiunea #pebune începe pentru mine abia pe 25 ianuarie, atunci am primul examen, dar mai există și presesiunea (săptămâna viitoare, atunci dau eu verificările*), ambele sunt importante și ambele îmi vor ocupa timp pe care în mod normal l-aș dedica (printre altele) lecturii. Dar cum ar fi dacă nu ar chiar așa?
În ultima perioadă am tot văzut pe Instagram postări cu diferite sfaturi legat de cum să citești mai mult, mai bine și, normal, cum să faci asta în sesiune. De regulă nu țin cont de astfel de postări, iar asta pentru că nu vreau să fac din citit o obligație (strict o părere personală), dar, așa cum am spus deja, vreau să învăț să mă organizez cum trebuie. Ei bine, primul pas pe care l-am făcut în acest sens a fost să îmi aleg și să îmi planific lecturile pentru următoarele săptămâni. Nu sunt multe cărți și sunt relativ subțiri (cu o excepție), dar fac parte din lista mea și mă ajută nu doar în ceea ce privește organizarea, ci și cu acel reading challenge stabilit pe Goodreads.

Uimitoarea culoare de dupa, Emily X.R.Pan - eMAG.ro

1. Uimitoarea culoare de după – Emily X.R. Pan

Știu cartea cam din 2018-2019, dinainte să fie tradusă la noi, și mi-am dorit să o citesc cam tot de atunci, dar situația a făcut ca ea să ajungă la mine abia luna trecută. Nu știu dacă este neapărat o lectură potrivită pentru o perioadă aglomerată, povestea pare a fi destul de tristă, dar chiar îmi doresc să o citesc.

Iubire cu „i“ mic

2. Iubire cu i mic – Francesc Miralles

Probabil știți cartea deja, eu o aveam pe lista de dorințe de mult timp, dar abia în decembrie am făcut rost de ea. O prietenă foarte bună (cea mai bună chiar) mi-a făcut-o cadou de Crăciun.
Nu știu să vă zic multe despre poveste, multe detalii nu cunosc nici eu, dar pot să spun că pare o poveste înduioșătoare. Revin cu impresii cât de curând pot.

Micul print - Antoine de Saint-Exupery - Libris



3. Micul prinț – Antoine de Saint-Exupery

Poate părea un pic aiurea, dar eu nu am citit niciodată Micul prinț. Am mai avut cartea acum câțiva ani, fratele meu a citit-o, dar s-a întâmplat ceva – nu știu ce anume – și cartea a dispărut. Am căutat-o peste tot, dar nu am găsit-o. Luna trecută am recumpărat-o, iar acum cred că a sosit momentul să o citesc și eu.
Ca idee, eu am ediția de la Regis, deci nu știu dacă este o ediție completă, dar cred că este un începu bun.

Acestea sunt cele trei cărți pe care îmi doresc să le citesc pe perioada sesiunii de examene. Am așteptări mari de la fiecare poveste în parte și sper ca toate să fie pe gustul meu.
Dacă ați citit vreuna dintre cărți, să știți că vă aștept cu nerăbdare părerile.
Sesiune ușoară vă doresc!

*verificările sunt tot examene, unor mai importante și mai grele decât examene în sine

Un gând despre „Lecturi în plină sesiune || Ce vreau să citesc printre examene

Adăugă-le pe ale tale

  1. Am citit Iubire cu i mic si Micul print, sunt lecturi deosebite, le recomand. Trebuie doar sa ai dispozitia necesara pentru ele, nu stiu daca agitatia din sesiune ajuta, dar fiecare e altfel si s-ar putea sa fie exact ceea ce ai nevoie. Spor la citit, astept impresiile!

    Apreciază

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑