Octombrie+Noiembrie+Decembrie || Wrap up

După cum puteți observa chiar din titlu, am rămas destul de mult în urmă cu postările pe blog. Lipsa timpului, a chefului de scris și a inspirației sunt motivele care stau la baza acestei pauze, însă îmi doresc să revin la ceea ce înainte aș fi putut numi rutină (mă rog, o tentativă de rutină).
Ca să nu mă lungesc cum fac de obicei, astăzi vreau să vă prezint lecturile din ultimele câteva luni. Recunosc că mi-a fost teamă să scriu articolul acesta, mă gândeam că ar fi prea lung și v-ar plictisi prea tare, dar adevărul este că nu am citit chiar atât de mult :))
Oricum ar fi, nu voi intra prea mult în detalii, vreau ca acest articol să fie cât scurt și la obiect, așa că voi face doar o listă și voi lăsa eventual o părere scurtă și numărul de steluțe pe care le-am acordat pe Goodreads. Bun, să începem.

Octombrie

1. Vis febril de Samanta Schweblin – ⭐⭐⭐⭐,5 – dubioasă lectură, dar fascinantă. O recomand în special celor care vor să citească ceva diferit și ciudat.
2. Biblioteca de la miezul nopții de Matt Haig – ⭐⭐⭐⭐⭐ – Matt Haig nu m-a dezamăgit nici de această dată, recomand din tot sufletul cartea asta.
3. Hoții din vis de Maggie Stiefvater – ⭐⭐⭐⭐,5 – stilul autoarei și poveștile create de aceasta nu sunt pentru toată lumea, dar eu nu pot să nu mă îndrăgostesc iremediabil de ele și nu pot să nu recomand seria asta tuturor.
4. Dracula de Bram Stoker – ⭐⭐⭐⭐⭐ – una dintre cele mai bune cărți pe car ele-am citit vreodată, mi-a luat o lună să o citesc, dar mă bucur că am avut timp să o savurez așa cum trebuie.

Noiembrie

1. Corpul ei și alte desfătări de Carmen Maria Machado – ⭐⭐⭐⭐ – o altă lectură dubioasă până la cer și înapoi, dar care mi-a plăcut mult.
2. Iubire de probă de Alex Light – ⭐⭐⭐⭐⭐ – încă nu îmi vine să cred că eu am avut dubii în privința cărții acesteia, este un clișeu de la un capăt la celălalt, probabil cel mai folosit din istoria literaturii, dar atât de mult mi-a plăcut.

Decembrie

1. Peste cinci ani de Rebecca Serle – ⭐⭐,5 – aici voi reveni cu un articol separat, am destul de multe de spus și nu îmi doresc să o fac aici.
2. Mai fierbinte ca focul de Jennifer L. Armentrout – ⭐⭐⭐⭐⭐ – nici nu știu cum și pentru ce anume să vă recomand cartea asta, dar voi încerca: citiți-o pentru că autoarea este cine este (cu toții o iubim pe Jennifer L. Armentrout❤️), citiți-o pentru că Layla este o scumpă și o veți adora, citiți-o pentru că Roth este un deliciu și îl veți iubi, citiți-o pentru că povestea este super interesantă… Nu știu, doar citiți-o!

Așadar, cam acestea sunt cărțile pe care le-am citit în aceste ultimele luni ale anului 2020. Cum v-am spus și la începutul articolului, nu am vrut să mă pierd în explicații și să îl fac foarte lung, de aceea am ales îl scriu în forma aceasta: scurt și la obiect.

O să revin cât se poate de curând și cu favoritele anului, dar până atunci vă urez sănătate multă, lecturi plăcute și un an nou fericit! Vă îmbrățișez!🤗❤️

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑