Favoritele lui 2020 || Cărți și seriale

Sunt sigură că cei mai mulți dintre voi, poate chiar toți, sunteți de acord cu mine când spun că 2020 a fost un an cel puțin dificil. De fapt, dacă mă gândesc mai bine, 2020 nu a fost doar un an mai greu, ci a fost un an complet nașpa. Sincer, în momentul ăsta, exceptând câteva lucruri mici care m-au bucurat în ultimele luni, lectura a reprezentat singura modalitate care m-a ajutat să (mai) scap de stres și de toate grijile care s-au adunat. Da, nu am citit foarte mult, nu comparativ cu alte persoane, dar îmi place să cred că am învățat să mă compar mai puțin cu alții și să fiu mulțumită – chiar mândră – de ceea ce reușesc eu. Așa că, da, faptul că am citit „doar” 50 de cărți anul acesta înseamnă mult pentru mine și mă bucură tare că am reușit să descopăr câteva cărți foarte bune, câteva cărți care mi-au ajuns la suflet și pe care vreau să vi le recomand și vouă. Articolele de genul acesta sunt foarte populare, chiar eu am făcut câteva, însă de data aceasta mi-ar plăcea să vă recomand și câteva seriale. Știți că nu sunt o amatoare de filme sau seriale, însă 2020 m-a schimbat total și pot spune că am câteva recomandări de seriale.

CĂRȚI

1. Ajută-mă să nu dispar – Petronela Rotar

2. Salvând-o pe Francesca – Melina Marchetta

3. Long way down – Jason Reynolds

4. Rețeaua Alice – Kate Quinn

5. Tărâmul vrăjitorilor (serie: volumul 1, volumul 2) – Susan Dennard

6. Sertarul cu ură – Anca Zaharia

7. Poate ar fi bine să discuți cu cineva – Lori Gottlieb

8. The Night Circus – Erin Morgenstern

9. Biblioteca de la miezul nopții – Matt Haig

10. Dracula – Bram Stoker

11. Mai fierbinte ca focul – Jennifer L. Armentrout

12. Forțe ale naturii (serie: volumul 1, volumul 2, volumul 3) – Daniela Faur

SERIALE

1. Friends

2. Bones

3. Castlevania

4. Carmen Sandiego

5. Love, death and robots

În felul acesta a arătat anul 2020 pentru mine. Nu a fost cel mai grozav an, evident, dar a fost un an din care cred că am învățat cu toții câte ceva. Sper că voi ați avut parte nu doar de (mai) multe lecturi/seriale/filme bune, ci și de multe momente speciale.
Să aveți un 2021 fericit și liniștit!

Lasă un comentariu

Creează un site web sau un blog la WordPress.com

SUS ↑